Een klacht indienen?
U kunt uw klacht kenbaar maken door contact op te nemen met één van onze medewerkers. Ook kunt u:
- Een e-mail sturen naar klachten@eoc.nl.
- Het klachtenformulier invullen
- Een brief sturen aan EOC:
- Raad van Bestuur EOC onderlinge schepenverzekering UA
Antwoordnummer 86
7940 VB MEPPEL
En hoe nu verder?
Heeft u een klacht ingediend, dan ontvangt u binnen een week een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar uw klacht binnen vier weken te behandelen. Blijkt deze termijn niet haalbaar, dan laten wij u dit tijdig schriftelijk weten. In dit bericht vermelden wij ook wanneer u de klachtafhandeling wel kunt verwachten.
Het eventuele vervolg
Het kan gebeuren dat wij helaas niet tot elkaar komen. Dan zijn er voor u nog andere mogelijkheden om tot een oplossing te komen.
Voor zakelijke relaties
Is uw klacht (geheel of gedeeltelijk) niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u ervoor kiezen de kwestie aan de bevoegde rechter voor te leggen. Hier zijn kosten aan verbonden. Het staat vooraf niet vast voor welke rekening de kosten komen.
Voor particuliere relaties
Is uw klacht (geheel of gedeeltelijk) niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 – 333 89 99
E-mail: consumenten@kifid.nl
Meer informatie over de procedure vindt u op www.kifid.nl.
Als u een geschil niet aan het Kifid wilt voorleggen, kunt u het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.